Ввідна
частина
Ведуча.
Добрий день, шановні колеги,
гості! Я рада вас вітати на своєму майстер-класі, тема якого
Тема:
З досвіду роботи «Художньо-естетичний розвиток дошкільників засобами театралізованої діяльності»
Педагог-майстер
Лантух Тетяна Володимирівна
Дата проведення 15 .02.2016р.
Ведуча. Метою цього майстер-класу є…..
Мета
майстер-класу:
·
Систематизація
знань педагогів про театралізовану діяльність в ДНЗ
·
Знайомство
з методами і прийомами проведення театралізованих ігор
·
Підвищення професійної компетентності педагогів у
розвитку творчих здібностей дошкільників.
Ведуча. У кожної зустрічі є правила. Наша
зустріч теж має правила.
Правила
взаємовідносин у групі
1.
Бути
активним.
2.
Бути
щирим.
3.
Довіряти
іншим.
4.
Висловлюватись
по черзі.
5.
Слухати
не перебиваючи.
6.
Звертатись
по імені.
7.
Взаємодопомога
- один за всіх і всі за одного.
8.
"Тут
і зараз".
Ведуча. Шановні колеги, пропоную вам поділитися на три команди.
Для цього кожна з вас витягне номер своєї команди.
Привітання. Вихователі діляться на 3 команди. Запропонувати
вихователям, використовуючи міміку, привітатися з аудиторією
А) – Радісно, з гарним настроєм;
Б) – Сумно, з поганим настроєм;
В) – Злякано.
Вихователі повинні здогадатися, що то була за емоція.
Ведучій. Дуже дякую за привітання. Ми з вами зараз за допомогою
емоцій виразили свій настрій, свій душевний стан. Емоції це невід’ємний елемент
театралізованої діяльності. Театралізована гра дошкільника насичена
найрізноманітнішими емоціями: подивом, хвилюванням, радістю, захопленням і т.
і. І це дає можливість використовувати ігрову діяльність не тільки для розвитку
і виховання особистості дитини, але і для збагачення її емоційного досвіду. У
своїй роботі з дітьми я використовую такі емоційні вправи як
Гра «Настрій»
Діти сидять в кругу і перекидають
друг другу м’яч. Ведучий кидає його одному
з дітей і називає будь-який настрій або
емоцію. Дитина повертає м’яч і називає
протилежний настрій. Наприклад:
Веселий – сумний
Добрий – злий
Теплий – холодний
Ясний – темний
Гра «Музика та емоції»
Прослухавши музичний уривок, діти
описують настрій музики: весела – сумна, задоволена – сердита,
смілива – боязлива, бадьора – втомлена, тепла – холодна.
Гра «Малюємо настрій музики»
Після прослуховування та обговорення
характеру і настрою музики можна
запропонувати дітям намалювати її.
Вправа «Зображення емоції»
Дорослий показує дітям картинки
із зображенням емоцій: радість, сум, подив, злість,страх, сором,
цікавість.
Завдання дітей – визначити, яке почуття
виражає картинка. Потім дорослий пропонує зобразити
дітям кожну з емоцій.
Вправа «Вгадай емоцію»
На столі картинкою вниз
викладаються схематичні зображення емоцій. Діти
по черзі беруть будь-яку картинку не
показуючи її іншим. Завдання дитини – за схемою
вгадати емоцію, настрій і зобразити її за
допомогою міміки, пантоміміки, голосових інтонацій.
Інші діти-глядачі повинні визначити,
яку емоцію переживає, зображує дитина.
Ведучий. Пропоную вам зараз пограти в одну з таких ігор, яка
називається «Настрій».
(Ведучий
проводить гру за допомогою м’яча)
Веселий- Зляканий-
Здивований-
Дружелюбний-
Радісний- Злий-
Ведучий. Тепер хочеться зупинитися на понятті слова «театр».
Перед вами стенд зі словом Т Е А Т Р . Пропоную вам поміркувати і назвати
слова, які асоціюються зі словом театр на кожну букву цього слова.
(Ведучий підбиває підсумки)
Основна частина
Ведучій. На протязі багатьох років я використовую театралізовану
діяльність у роботі з дітьми. Хочу
поділитися з вами досвідом і пропоную переглянути презентацію.
В підтвердження вищесказаного,
подивіться, будь ласка, казку «Рукавичка» у виконанні дітей нашої групи.
А тепер ми з вами спробуємо стати
на декілька хвилин фантазерами та
акторами і переробити знайомі всім казки на новий лад та показати їх.
Кожна група отримає завдання, вибере собі вид театру і покаже нам казку на
новий лад.
(Казки «Колосок», «Марійка та
ведмідь», «Рукавичка»)
Музичний супровід (презентувати
методичні матеріали гостям)
Заключна частина.
Ведуча. Підбиваючи підсумки нашої зустрічі можна сказати
наступне:
Очевидно, що театральна діяльність вчить дітей бути
творчими особистостями, товариськими, комунікативними, доброзичливими, добрими,
веселими, освіченими, інтелектуальними, розумними, розвиненими, талановитими,
музичними, терплячими, ініціативними, ерудованими, художньо-літературними,
художньо-зображувальними, безпосередніми, здоровими, здатними до сприйняття
новизни, вміння імпровізувати. Нашому суспільству потрібна людина такої якості,
яка б сміливо, могла входити в сучасну ситуацію, вміла володіти проблемою
творчо, без попередньої підготовки, мала мужність пробувати і помилятися, поки
не буде знайдено правильне рішення.
Вправа «Побажання по колу».
Матеріал: аудіо програвач і аудіо запис мелодії І. Крутого для супроводу роботи.
Мета: підняти емоційний настрій у групі;
-підбити підсумки майстер – класу.
Хід роботи: усі учасники стають у коло. Дякую їм за роботу і пропоную
висловити одне одному по колу побажання на майбутнє.
Немає коментарів:
Дописати коментар