меню

Методичні рекомендації











 Програма "Грайлик" 
Парціальна програма “Грайлик” розширює та доповнює зміст роботи педагогів дошкільних навчальних закладів з питань організації театралізованої діяльності. Складена відповідно до Базового компонента дошкільної освіти з урахуванням вікових психолого-фізіологічних особливостей розвитку дітей. розкриває особливості та умови успішної освітньої роботи, завдання та змістові блоки з організації театралізованої діяльності з дітьми молодшого, середнього та старшого дошкільного віку. Також подано методичні рекомендації, які допоможуть педагогічним працівникам системно підійти до організації цього напряму роботи. дивитись


Методичні рекомендації щодо духовно-морального виховання дітей через художньо-творчу діяльність.
Сьогодні ми повертаємося до вічних істин, і завдяки сприйняття прекрасного в мистецтві, в навколишньому світі, людина відкриває прекрасне в собі. Ось чому так важливо навчити дитину не тільки бачити, але і сприймати духовні цінності.
Художньо-творча діяльність дошкільнят, і зокрема малювання, - вид діяльності, без якого неможливий повноцінний розвиток дитини. дивитись



Методичні рекомендації щодо організації патріотичного виховання дошкільнят.
Проблема громадянина-патріота давня, як світ. Вона постала перед людством тоді, коли виникла перша держава. Патріотичне виховання створює певні передумови громадянської поведінки. дивитись




Методичні рекомендації щодо духовно-морального та патріотичного виховання через музику
Особлива роль в духовно - моральному вихованні дитини належить музиці. Музичне виховання є одним із засобів формування особистості дитини. Чим раніше дитина отримає можливість познайомитися з класичною і народною музикою, тим більш успішним стане його загальне духовно-моральний розвиток. дивитись


Методичні рекомендації щодо морально-етичного виховання дошкільнят. 
Морально – етичне виховання дошкільників необхідно здійснювати при виконанні всіх розділів програми з наймолодшого віку. Найбільш ефективним є поєднання моральної суті вчинків і подій з організацією досвіду поведінки дітей. Програмні завдання вихователь повинен здійснювати в різних видах діяльності: під час занять, ігор, посильної праці, у повсякденному житті. дивитись


Методичні рекомендації щодо забезпечення реалізації завдань духовного розвитку особистості дошкільника.
Духовний розвиток — чи не найскладніший напрям у педагогічній роботі з дошкільнятами. Саме поняття духовність має складні, багатокомпонентні трактування філософського, психологічного, педагогічного спрямування, через що нечітко усвідомлюється педагогами і батьками, а відтак практика формування духовного потенціалу особистості дошкільника нерідко обертається тенденцією зводити формування духовності лише до прилучення малюків до релігійних традицій. дивитись




Форми, методи і засоби морально-правової роботи з дітьми
Процес усвідомлення дитиною себе як реально діючої особи перебуває під сильним впливом-так званого ідеального самообразу. Завдяки вмілому педагогічному керівництву можна спрямувати емоційне сприймання дошкільниками художніх творів у русло моральної та правовиховної освіти. дивитись





















Немає коментарів:

Дописати коментар