Парціальна програма “Грайлик” розширює та доповнює зміст роботи педагогів дошкільних навчальних закладів з питань організації театралізованої діяльності. Складена відповідно до Базового компонента дошкільної освіти з урахуванням вікових психолого-фізіологічних особливостей розвитку дітей. розкриває особливості та умови успішної освітньої роботи, завдання та змістові блоки з організації театралізованої діяльності з дітьми молодшого, середнього та старшого дошкільного віку. Також подано методичні рекомендації, які допоможуть педагогічним працівникам системно підійти до організації цього напряму роботи. дивитись
Методичні рекомендації щодо духовно-морального виховання дітей через художньо-творчу діяльність.
Сьогодні ми повертаємося до вічних істин, і завдяки сприйняття прекрасного в мистецтві, в навколишньому світі, людина відкриває прекрасне в собі. Ось чому так важливо навчити дитину не тільки бачити, але і сприймати духовні цінності.
Художньо-творча діяльність дошкільнят, і зокрема малювання, - вид діяльності, без якого неможливий повноцінний розвиток дитини. дивитись
Методичні рекомендації щодо організації
патріотичного виховання дошкільнят.
Проблема громадянина-патріота давня, як світ. Вона постала перед
людством тоді, коли виникла перша держава. Патріотичне виховання створює певні
передумови громадянської поведінки. дивитись
Методичні рекомендації щодо духовно-морального
та патріотичного виховання через музику
Особлива роль в духовно - моральному вихованні дитини належить музиці.
Музичне виховання є одним із засобів формування особистості дитини. Чим раніше
дитина отримає можливість познайомитися з класичною і народною музикою, тим
більш успішним стане його загальне духовно-моральний розвиток. дивитись
Методичні рекомендації щодо
морально-етичного виховання дошкільнят.
Морально – етичне виховання дошкільників
необхідно здійснювати при виконанні всіх розділів програми з наймолодшого віку. Найбільш ефективним є поєднання моральної суті вчинків і подій з
організацією досвіду поведінки дітей. Програмні завдання вихователь повинен
здійснювати в різних видах діяльності: під час занять, ігор, посильної праці, у
повсякденному житті. дивитись
Методичні рекомендації щодо забезпечення
реалізації завдань духовного розвитку особистості дошкільника.
Духовний розвиток — чи не
найскладніший напрям у педагогічній роботі з дошкільнятами. Саме поняття духовність має складні, багатокомпонентні
трактування філософського, психологічного, педагогічного спрямування, через що
нечітко усвідомлюється педагогами і батьками, а відтак практика формування духовного потенціалу
особистості дошкільника нерідко обертається тенденцією зводити формування духовності лише до
прилучення малюків до релігійних традицій. дивитись
Форми, методи і засоби морально-правової роботи з дітьми
Процес усвідомлення дитиною себе як реально діючої особи перебуває під сильним впливом-так званого ідеального самообразу. Завдяки вмілому педагогічному керівництву можна спрямувати емоційне сприймання дошкільниками художніх творів у русло моральної та правовиховної освіти. дивитись
Немає коментарів:
Дописати коментар